.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه

خرافات تا مرز عراق هم پيش رفته است . در مهران يك زن كه مدعي شفا دادن است مردم گرفتار و مريض دار را دو روز در هر هفته مي پذيرد و با پولهاي گزافي كه از آنها مي گيرد به آنها وعده شفا مي دهد! مشتريان روزهاي دوشنبه و چهارشنبه با ايران چك هاي 50 و 100 هزار توماني مراجعه مي كنند و تبليغاتچي ها هم در اول و آخر صف با نقل وقايع دروغ از شفا دادن ها به مردم القا مي كنند كه ذره اي ترديد به خود راه ندهند تا نتيجه بگيرند. جاي مسئولان براي برخورد با اين شيادي ها كه متاسفانه به نام دين صورت مي گيرد خالي !

بركناري كردان از وزارت كشور اين سئوال را در ذهن دولتمردان پيش آورد كه با توجه به اصل 136 كه مقرر ميدارد درصورت تغيير نيمي از اعضاي كابينه دولت بايد از مجلس راي اعتماد كلي بگيرد اكنون كه 10 وزير از 21 وزير تغيير كرده و رقم 21 كه تعداد وزراست نيمي جز 10 5 ندارد تكليف چيست صاحبنظران مي گويند اين رقم هنگامي كه به 11 برسد نوبت راي اعتماد كلي مي شود بنابر اين فعلا به راي اعتماد كلي نيازي نيست .

با تصميم مجلس شوراي اسلامي در بركناري علي كردان وزير كشور چندين گزينه براي تصدي اين وزارتخانه مطرح هستند. به گزارش خبرنگار عصر ايران يكي از گزينه ها براي معرفي به مجلس به عنوان وزير پيشنهادي كشور سيد مهدي هاشمي سرپرست قبلي اين وزارتخانه بعد از بركناري پورمحمدي است . همچنين برخي منابع از احتمال معرفي كامران دانشجو قائم مقام علي كردان در وزارت كشور به عنوان وزير پيشنهادي كشور خبر مي دهند. اين منابع در عين حال از غيرقابل پيش بيني بودن احمدي نژاد در اين قبيل موضوعات خبر مي دهند.

طهماسب مظاهري رئيس كل سابق بانك مركزي در گفتگويي با خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي ضمن تكذيب اخبار چند روز اخير در مورد اعلام نامزدي خود در انتخابات رياست جمهوري آينده تاكيد كرد كه تاكنون هيچ تصميمي براي حضور در انتخابات نگرفته و ستادي هم براي اين منظور تشكيل نداده است و اصولا ورود به اين مسئله را از الان بسيار زود مي داند. انتشار اين مطلب در پي درج خبري در يكي از سايتهاي خبري وابسته به دولت آغاز شد كه مدعي شده بود مظاهري در گفتگو با خبرنگار اين سايت از تصميم مظاهري براي حضور در انتخابات رياست جمهوري و تشكيل ستاد انتخاباتي خبر داده است . مظاهري طي تماسهاي متعدد موفق به برقراري ارتباط با مسئولان اين سايت و تكذيب اين خبر شده ولي در اصلاحيه اي كه براي اين خبر منتشر شد تنها به اصلاح گفتگوي مستقيم با مظاهري اكتفا و ادعا شده كه رئيس كل سابق بانك مركزي در جلسه اي غيررسمي اين سخنان را بيان كرده است . درحالي كه اين ادعا نيز از سوي مظاهري تكذيب شد ولي به دليل استنكاف سايت مورد نظر از انتشار تكذيبيه مظاهري متن مورد نظر وي برروي خروجي خبرگزاريها قرار گرفت .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.